מרפאות שיניים כיצד נשרוד את התחרות ?

בתחום רפואת שיניים אנו מתמודדים בכמה וכמה חזיתות
אחת הדרכים היעילות ביותר כיום לפרסום עסקים מקומיים היא באמצעות הפרסום המקוון. הפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות מאפשר להגיע לקהל יעד ספציפי באמצעות אפשרויות פילוח רחבות שמציעות מערכות הפרסום הללו. בנוסף, הפרסום המקוון הוא מדיד וניתן לקבל נתונים על ביצועי הקמפיין ולשפר אותו בהתאם. יתרון נוסף של הפרסום המקוון הוא בכך שהלקוח יכול ליצור קשר ישירות עם בית העסק באמצעות המודעה, כפתור חיוג מהיר, שליחת הודעה מיידית וכו'.
כל רופא שיניים מאבד בממוצע 15-20% מבסיס המטופלים שלו מדי שנה עקב שחיקה טבעית. במקרה הטוב וללא שיווק להגדלת בסיס המטופלים שלך, בסופו של דבר תשמור רק על 85% מהמטופלים שלך.
זה אומר שמרפאת שיניים מאבדת מאות לקוחות בכל שנה כחלק מתהליך השחיקה הטבעי, אם אתה לא תוסיף בין 25 ל- 30 מטופלים חדשים בכל חודש מינימום (תלוי בגודל המרפאה ומספר הרופאים), אז המרפאה בקושי שומרת על ההכנסות הקיימות, ואפילו לא קרובה לצמיחה, ואולי אפילו קרובה יותר להפסד, אם לא תדאג לזרם לקוחות חדשים קבוע ויציב.
ולכן, הרעיון מספר אחד לשיווק למרפאות שיניים הוא להתמקד באופן עקבי במטופלים חדשים. ולמרות שהמטרה עשויה להיות ברורה, האסטרטגיה לביצוע עשויה להיות מעט פחות פשוטה.
ן כאן אנחנו בתמונה
חברתינו מנוהלת על ידי נטלי משיח בעלת ניסיון רב בניהול מרפאות פרטיות, וכוללת צוות עובדים מיומן ומקצועי.
חברתנו פועלת על פי מודל ניהול מתקדם אשר נפוץ מאוד בארה"ב.
החברה מציעה לרופאים פרטיים לשפר את תהליכי העבודה של המרפאה שלהם, למקסם את הרווחים העסקיים, ולהגיע לתוצאות איכותיות.
קבעו פגישה עוד היום