נעים מאוד שמי נטלי משיח

שיווק בתחום הבריאות הוא מאתגר וקשה . אבל אם זה היה קל, כולם היו עושים את זה. לא משנה מה יהיה השירות שלך – אם אתה בענף הבריאות ומחפש טיפים לשיווק בתחום הבריאות, יש לך מזל. אתה כאן ומתעדכן בכל מה שחדש .

ראשית, אסביר :

שיווק בתחום הבריאות מתייחס לאסטרטגיות השיווק של רופאים ,מרפאות פרטיות ומרכזים רפואיים , , במטרה למשוך חולים חדשים ולהגביר את המודעות למותג..

הידעת שיש מספר מגמות שיווק מרכזיות בתחום הבריאות לשנת 2021 אשר ימצבו אותך ואת השיווק שלך להצלחה, מובטחת?

כדי להקל עליך, חילקנו את זה לשני חלקים.

ראשית, נדבר על פתרונות שיטות עבודה טכניקות שיווק מוכחות אשר יעניקו לך יתרון תחרותי ניכר ללא קשר לתפקידך במערכת הבריאות שאליה אתה שייך.

לאחר מכן, נתמקד במגמות ובאסטרטגיות השיווק הגדולות ביותר עבור תחומי בריאות ספציפיים. לא רק נפרט אותם עבורך; נסביר איך ולמה הם עובדים כל כך טוב.

אם אתה, למשל, מנהל בית חולים שדואג להרחיב את בסיס המטופלים שלך או להגן על מוניטין הרופאים שלך, אל תהסס לדלג ישירות לסעיף השני של מאמר זה.

נִרגָשׁ? ואז לקרוא!

כוונן את אסטרטגיית השיווק שלך כאן ועכשיו !
בין אם אתם כירורג רופא שיניים יחד או מנהל מחלקה , השירות שלך הוא מוצר שאתהמנסה למכור. פרסום מפה לאוזן יכול לקחת אותך רק עד כה. בסופו של דבר תגיע לקיפאון והצמיחה תאט.

סטטוסקופ על שולחן!

כדי לשמור על תזרים ושל חולים חדשים המגיעים כל הזמן למרפאה , אתה זקוק לאסטרטגיה שיווקית של חכמה ובלתי מתפשרת

מלבד הכרת העסק שלך כמו כף היד שלך, תקבל גם תחושה טובה יותר של אילו מטופלים עליך למקד. בשיווק זה מכונה פיתוח "אישיות מטופלת"; זה צריך להיות אחת המטרות העיקריות של הפרסום שלך …

התחל להיתבונן על המטופלים הנוכחיים שלך. שאל את עצמך שאלות פשוטות: 'מיהם המטופלים שלי?' "בני כמה הם? '" 'מה המצב הסוציו אקונומי שלהם ?'

ואז, העמיקו: 'מה גורם להם לבחור בי כרופא מטפל ?' 'באיזה דרך הם משלמי לי ?'

ידע זה יעזור לך לזקק את החשיבה השיווקית ולהביא יותר איכות למרפאה וכך את תקבל את התמורה המרבית לתקציב השיווק שלך. לדוגמא, אם אתה מגלה שיש לך דמוגרפיה מתמצא בטכנולוגיה, תוכל לשקול להשקיע בשיווק במובייל או להציב את המודעות שלך בפלטפורמות מדיה חברתית.

ההצלחה של אסטרטגיית שיווק מוצרי הבריאות שלך תלויה במידה רבה באיכות האתר שלך. שום דבר לא יביא חולים חדשים לדלתך מהר יותר מאתר יפהפה שמציין בבירור מי אתה, מה אתה יכול לעשות למען המטופלים שלך ואיפה הם יכולים למצוא אותך. ההוכחה היא בסטטיסטיקה: 77 אחוז מהחולים משתמשים במנועי חיפוש לפני שהם מזמינים תור.

האם האתר שלך הופך אותך לבחירה הברורה ביותר לפתרון עבורם? אם אינך בטוח בתשובה, עיין במאמר המקיף שלנו כיצד לעצב אתר עבור רופא בצורה מבריקה

איך אנחנו יכולים לעזור?
מלא את הטופס הקצר שלמטה או התקשר אלינו למספר 052-567-0235

כאן ב- נטלי משיח שיווק רופאים אנו מאמינים בתוקף שכל חברה צריכה לחשוב על עצמה כחברת מדיה בנישה ספציפית , עם ערך ייחודי בעולם מלא רעש, מעולם לא היה קשה יותר להשמיע את המסר שלך. אבל זה לא אומר שאתה צריך להפסיק לנסות, למעשה, זה בדיוק ההפך. פנו אלינו כעת לקבל מידע נוסף ,פגית יעוץ ללא התחייבות

שיווק רופאים שיווק דיגיטלי לרופאים פרסום רופאים באינטרנט