יצירת לידים לרופאים אנחנו ממלאים מרפאות !

כרופא מומחה , המטופלים הפוטנציאליים שלך נמצאים בשלבים שונים בצורך שלהם בשירותים שלך. חלקם עשויים לחפש רופא חדש, משום שהם החליפו קופה ,חברת ביטוח או שאינם מרוצים מרופא הנוכחי . לאחרים אולי עדיין אין רופא המומחה בתחומך

לא כל כך חשוב מה הסיבה , עליהם למצוא רופא ורוצים לדעת מי יענה בצורה הטובה ביותר על צרכים שלהם . ועם שיווק נכון אנשים אלה יכולים להפוך לחולים שלך.!

אנו מודעים למורכבות בתחום הבריאות ויודעים היטב לבצע סינכרון בין ההקדמה להמרה. ברגע שמטופלים פוטנציאליים שומעים עליך מספיק לפני החיפוש בפועל .יהיה פשוט הניע אותם לעשות את הצעד הבא של קביעת הפגישה.

אחד הדברים הגדולים בשיווק רופאים באינטרנט הוא היכולת להגיע לאלפי אנשים בו זמנית. בעזרת SEO, PPC, מדיה חברתית ומגוון טקטיקות אחרות, אנו מגיעים לקהלים שמעולם לא הינו מצליחים להגיע אליהם באמצעות שיווק מסורתי. עם זאת, מה שיותר חשוב זה איך הופכים את כל האושר הזה ללידים …אחרת נהיה עסוקים בחשיפה אינסופית שלא מניבה אפילו לא מטופל אחד חדש ..

זכרו!

הקהל אליו אתה פונה אולי לא זקוק לשירות שלכם מיד, אך הוא יזכור את שמכם בזמן אמת !!!

PPC

למה בעצם?

PPC הוא כלי יעיל לרופאים מכיוון שיותר ויותר אנשים פונים לאינטרנט לקבלת ייעוץ רפואי. למעשה, במחקר שערכה גוגל, 77 אחוז מהאנשים השתמשו במנוע חיפוש כדי לחקור תסמינים לפני שקבעו פגישה עם הרופא .. כאשר הוצגה בפניהם מודעה בתשלום, בו שמכם מתנופף 28 אחוז יבקרו באתרכם!

במילים אחרות PPC יכול להיות צורת שיווק מרכזית עבורך צרו איתנו קשר בהקדם והפכו אחד מהרופאים המבוקשים בתחומכם !

איך בעצמם מביאים לידים איכותיים בתחום הבריאות?

על הרופאים להתמקד בשני דברים: ליצור כניסה קבועה של מטופלים חדשים מדי חודש ולשמור על מטופלים קיימים. שמירה על מערכת יחסים טובה עם מטופלים קיימים הוא בעדיפות עליונה , אך מטופלים חדשים הם אלו שגורמים ל רענון וקיימות של המרפאה ואיך מגיעים למטופלים אלה?

כשאתה מחפש שירות באינטרנט, תבחין שחלק מהתוצאות הן מודעות ואילו אחרות אורגניות ,המודעות יתנו לך יתרון נחרץ על פני המתחרים ,ויניבו תוצאות מידיות …פנה אלינו כעת להצעה חסרת תקדים !