ביקורות בגוגל ביזנס

השבוע .אחד הלקוחות שלי השתובב קצת עם עמדות פוליטיות ,כמובן נגד להמלצתי .

 

הרעש ברשת לא איחר לבוא -תגובות לכאן ולכאן אבל בואו נתייחס לנזקים חג ,התקפת ביקורות שליליות בכרטיסי GMB

תדמית דיגיטלית שנבנתה שנים מתרסקת לי מול העיניים ואיך ממשיכים מפה ?

מה התפקיד שלנו כ מנהלי דיגיטל?

יש כאלה שאמרו ,לא תפקידך

יש כאלה שתמכו בטירוף של להשיב את המצב לקדמותו ,באמצעות כלים וידע מעמיק בהתנהלות מול גוגל

זה אומר לגלות ערנות לכל ביקורת ,להגיב ,לשלוח עירור מנומק לתמיכה

תהיו שם  כשהם צריכים אתכם !

גם אם זה לא תפקידכם !

גם אם זה נופל בחג !

גם אם ה טרחה גדולה  !

גם אם אתם בטוחים שלא תצליחו לפחות ניסיתם !

להגדיל ראש לא מזיק לאף אחד

זכרו תמיד שמה שמבדיל אתכם זה שירות !

 

המצב חזר לקדמותו !